Citaat:
4 Els Clottemans gedroeg zich verdacht tijdens de fatale vlucht. Ze beweert dat ze haar afsprong miste en daardoor niet tot bij de andere formatiespringers geraakte. Ze maakte ook een bizarre bocht tijdens haar vrije val om zich van de anderen te verwijderen en vervroegd haar valscherm te trekken. Zo kon ze vanuit een hoger gelegen positie de afgeknipte pilot chute volgen.
|
says who?
ze k�*n haar afsprong gemist hebben. en dan maak je een bocht om niet in de weg van de drie anderen te liggen als zij (vroeger dan jij) hun chute opentrekken en terug omhoog getrokken worden. Denk je niet? Of wil jij daar dan tussenvallen?
Waarom zou ze trouwens op voorhand reeds de gesaboteerde chute volgen als de Stud van Holland pas NADIEN zegt dat die het bewijs voor de schuld van de echtgenoot kon zijn. Het kon het bewijs voor ieders schuld zijn. Als ik het ding had doorgeknipt, had ik het lekker laten hangen in de boom. Dat zij het netjes ging doorgeven aan de politie is voor mij een aanwijzing dat ze écht dacht dat het de bedrogen echtgenoot was geweest.
Het is wel de afgewezen minnaar die haar de tip gaf... waarom?