Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2011, 12:52   #71
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Je hebt ondertussen ook volop gebruik gemaakt van alle diensten, vermoed ik. Onderwijs, gezondheidszorg, openbaar vervoer, ... Ik betwijfel ten zeerste of de staat bij jou in het rood zou staan.
Wat weet jij der van
Jij kan alleen maar betwijfelen

Openbaar vervoer altijd zelf betaald en dus haast nooit gebruikt.

Onderwijs:

Ik heb zelf mijn studie betaald bij de nederlandse open universiteit en ik heb zelf mijn studie spaans betaald ter plekke in spanje , als je het wil weten honderdduizenden bf samen en zelf mijn studie betaald grieks in athene pfffff hoeveel ggeld heeft dat gekost
de nederlanders die doppen, die konden gratis studeren aan de OU
maar onze staat is nu eenmaal zo sociaal niet, een open universiteit op afstand dat had vlaanderen toen nog niet, nu werken ze samen met nederland, maar betalen doe je nog altijd zelf.

in mijn jeugd heb ik kinderarbeid verricht vanaf mijn tiende , toen was dat door onze lieve staat nog niet verboden, en ik ben altijd werkstudent geweest als halve wees met alleenstaande arme moeder
met een armzalige ontoereikende studiebeurs dat wel
nog netgenoeg om studieboeken te kopen maar je kot en je zogenaamde eten betaal je dan zelf

tussen het tweede en het derde jaar hoger onderwijs ben ik een half jaar gastarbeider geweest in duitsland in het ruhrgebied, in de loop van het schooljaar was ik barman

Al dat gewerk in mijn jeugd dat telt natuurlijk officieel nergens voor mee.

En achttiien maandn opgeofferd aan de staat voor het verdedigen van het vaderland. Tellen ook niet mee. Hoeveel van je carriere heb jij opgeofferd aan de staat?

Ik was "thuis " (eigenlijk had ik geen eigen thuis) de enige kostwinner in een arm gezin, helemaal alleen trouwens, maar mijn neefjes, zonen van een rijke industrieel met een sjieke villa, die werden vrijgesteld van legerdienst vanwege kroostrijk.

Zo leer je de sociale onrechtvaardigheden wel kennen van jongsaf.

Gezondheidszorg:

Altijd bijdragenbetaald, maar

ik ben gelukkig nooit ziek geweest behalve een keer een week opname toen had ik nog een privé verzekering dus volledig terugbetaald

grondwettelijk recht op een waardige woonst:

ik heb nog nooit een sociale woning bewoond , terwijl ik eenentwintig jaar in de armoede zit
die woningen worden betrokken door mensen met een inkomen tot 30000€ als je het wil weten drie keer zoveel als en dopper - en door gastarbeiders, waardoor wachtlijsten van zes jaar in mijn geval en als je protesteert, dan vinden ze dat doodnormaal.

twee keer een periode adresloos geweest daardoor, drie keer ,eigenlijk
Want als je opgezegd wordt, voor afbraak, bv, dan moet je 't zelf maar zien op te lossen.

jij hebt gewoon een aartsconservatief gedachtengangetje, maniakaal gewoon, laat geen opening toe voor bedrijfs-en staatsfinancieel terrorisme
op economisch zwakke arbeidsmarktdeelnemers.

Nooit financiële problemen gehad zeker?

of gewoon ideologisch gebetonneerd?

Laatst gewijzigd door eno2 : 7 mei 2011 om 13:22.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden