Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2011, 12:12   #17177
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Capsula Bekijk bericht
Je kan niet besluiten dat de buitenste kolommen eerst zijn gevallen omdat de binnenste kolommen deels bleven staan, de twee hebben niets met elkaar te maken. Misschien moet u nog eens kijken naar de instorting van de toren met de antenne op.
U prak over explosieven in de liftschachten, dus ook in de schachten van het onderste gebouw deel neem ik aan.

Citaat:
Als er brandweermannen spreken over zware destructie in de torens op plaatsen ver van de brand/inslag, en na explosies, dan is dat bewijs voor explosieven. Zeker wanneer ze woorden als "devices" en "bombs" gebruiken.
Totale onzin , want wanneer vonden die waarnemingen precies plaats ??

Door de vliegtuig impact werden er liften afgesneden , welke vervolgens een stuk in vrije val naar beneden denderden! Op vele verdiepingen onder de impact zones zijn vuurballen waargenomen welke uit liftschachte kwamen. Vuurballen wijzen niet op explosieven, juist niet ( ja in Hollywood misschien)

Getuigen verklaringen van mensen die in dhttp://sites.google.com/site/911stor...saccounts91-60e torens werkten :

Citaat:
Dat zei ik, ze beschreven een gecontroleerde demolitie. Wat ze denken is irrelevant.
Ze vergeleken het met controlled demolition , dat is iets heel anders.
Wat zij denken die erbij waren is relevanter dan hetgeen dat wij denken .

Citaat:

Nah, ik doe de moeite niet. Zeker niet als het van Mark "the tourguide" Roberts komt. Ik weet zonder te kijken al wat er aan bod komt en het is pijnlijk om iemand met zoveel overtuiging z'n eigen gebrek aan intellect bloot te stellen. Alhoewel ik eerder gok op een gebrek aan eerlijkheid.
Altijd hetzelfde , geen inhoudelijke reactie op die video !!
In plaats daarvan valt u de persoon aan op zaken die niets met de inhoud te maken hebben.
De niet-complotdenkers krijgen altijd uren aan videos door de strot geduwd , maar andersom bekijken zij zelf niets.

[quote]
Yep, dat zei ik dus. Een simpele vaststelling van de feiten, het zag er uit als een gecontroleerde demolitie.[/qoute]
Probleem is alleen dat er direct voor de instortingen helemaal geen series explosies te horen waren. En bovendien zag het er helemaal niet uit als een controlled demolition als we even de tijd nemen te gaan vergelijken, TOTAAL NIET

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 mei 2011 om 12:17.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden