Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX
Onze Lieve Vlamingen.
|
Dus ik ben volgens jou een verrader van "Onze Lieve Vlamingen" als ik vind dat Vlamingen en Nederlanders hetzelfde volk zijn. Rare gedachtegang, maar ieder zijn mening natuurlijk.
Citaat:
Dat is precies wat ik bedoel. (m.a.w. idem: ik begrijp de relevantie van je post met het thema en met je eigen post ook niet).
Ik heb een navigatietoestel die gemaakt is door de Nederlanders.
Daar kun je kiezen "Nederlands", "Vlaams" (het zijn 2 apparte talen volgens het Nederlandse toestel), enz., maar ik heb Duits gekozen (voor de spraakfunctie en Engels voor de menu).
|
Ik kan je wel vertellen dat ik jou en de relevantie van de zaken die je aanhaalt ook niet meer begrijp. Wat je vertelt, begint voor mij steeds warriger te worden.
Citaat:
Net als Oostenrijk en Duitsland?
|
Ja hoor, Duitsland mag van mij gerust een Oostenrijkse provincie worden, of vice versa, als de Duitsers en Oostenrijkers dat willen.
Citaat:
En hoe veel Belgen willen dat ook?
|
Het gaat er niet om wat de Belgen willen, want afgezien van het koningshuis bestaan er in mijn visie niet eens Belgen, maar het gaat er om hoeveel Vlamingen zoiets willen.
Maar ik denk dat we door jouw interventie steeds verder van het onderwerp van vieze saus op slechtgebakken kartonnen friet af dreigen te geraken, dus ik hou het hier verder maar bij.