Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2011, 18:21   #16
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat BDW eerder het VB bevecht dan Belgie is pathologisch, de man is neurotisch.
Wat U zegt is niet waar. BDW besteed weinig tijd aan 't bestrijden van het VB. En het zijn twee verschillende partijen, met wat overlap maar ook grote verschillen, dus is het ook normaal dat ze van tijd in aanvaring komen met elkaar. Maar het VB doet ook aanvallen naar de N-VA, en maar goed ook - zoals ik zei, zo hoort een democratie te werken. Bovendien steunt de N-VA het cordon NIET, maar dat wil niet zeggen dat men zomaar kan samenwerken. Als de problemen binnen het VB niet aantonen wat er mis is met de De Winter manier van aan politiek doen, dan weet ik het niet hoor. Ik heb al herhaaldelijk gezegd dat het niet zozeer de problemen die het VB aankaart of de mensen die het vertegenwoordigt of zelfs de gedachten dat het heeft, dat aanstotelijk zijn, maar vooral de manier waarop ze het doen. Dat is dezelfde manier dat Morel en Vanhecke (en de Gentse afdeling etc etc) kapot gemaakt hebben nb. Alles wat FDW in de weg staat wordt met de verschroiede aarde taktiek bestreden. Leugens, strong arm tactics, haatzaaierij alles is veroorloofd of Filip te geven wat hij wilt. Dat is geen manier om de doeleinden van het VB te realiseren.