Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2011, 11:28   #86
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik minimaliseer de feiten niet. En ik begrijp waarover het gaat. Maar ze hebben nog niks vastgesteld. Zou je hard remmen indien je een agent op je motorkap zou zien belanden? Of zou je vertragen en langzaam gaan stoppen zodat die agent niet weggesleurd en gekwetst werd?

Pas op, ik zeg niet dat het zo is gebeurd, maar ik vraag of jullie alle details kennen en hebben om iemand te veroordelen?

Ik zeg het nogmaals, als de chauffeur toch de politieagent wou doden of opzettelijk aanrijden moet hij inderdaad zwaar bestrafd worden. Maar...
Maar wat??? Die agent heeft een km op die motorkap gelegen alvorens te schieten. Denk je dat de remafstand van een auto zo lang is misschien of denk je dat hij op de ring wou vluchten? Stop eens met onnozel te doen zeg.

En JAWEL een agent staat wel in de baan van de auto als hij u doet stoppen voor een controle. Het is niet de eerste keer dat een agent wordt aangereden of bijna aangereden door iemand die een controle wou ontvluchten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden