Gisteren in het nieuws.
De magistraten willen de federale overheid dagvaarden omdat ze hun extra vakantiegeld van vorig jaar EN dit jaar nog niet ontvangen hebben.
Dit geld komt BOVENOP het gewone vakantiegeld en is er gekomen "dankzij" het copernicus-plan (GOE BEZIG!!).
Ongeveer 2000 magistraten (rechters) hebben nog 240 mio BEF tegoed van de regering.
Dit is ongeveer 120.000 BEF per rechter.
En dan durven ze nog klagen ook.
Ze krijgen al een schoon pré, daarboven krijgen ze sowieso al een dik pak vakantiegeld, en door de onkunde van bepaalde politici krijgen ze bovenop het gewonen vakantiegeld, nog eens 60.000 ballen PER JAAR extra.
IK, als gewone bediende, krijg 20.000 BEF vakantiegeld en ik klaag niet!!
Dit is weeral eens de zoveelste schande in dit land, die nooit publiek werd uitgesmeerd in de media.
Als men ziet dat men een dode dakloze pas na enkele maanden vind in een heel druk metrostation waar 1000den mensen passeren per dag, dan vraag ik mij toch af waar deze regering prioriteit van maakt.
Het simpelste zal gewoon zijn, Vlaanderen onafhankelijk, zodat we helemaal opnieuw kunnen beginnen, met op de eerste plaats de armen en zwakkeren van deze maatschappij te helpen en hun terug een normaal leven te geven.
Zo moeten we niemeer luisteren naar de dievenbende PS en jeanet Di Rupo, een vreemdeling btw die de Vlamingen de les spelt in hun eigen land!
|