vrede,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
Met alle respect verder, voor zowel jou als de enige moslim in deze draad, maar de reacties van redwasp zijn van het gehalte "wij van WC-eend bevelen u van harte WC-eend aan". Bovendien is er een nogal grote discrepantie tussen zijn interpretatie en die van het grote voorbeeld voor alle moslims, de niet geheel onbekende Mohammed.
|
ik kom met inhoudelijke argumenten, argumenten die er acht jaar geleden toe geleid hebben dat ik als rabiate anti-theist toch het pad van de islam koos.
mijn interpretatie van mijn religie is er een naast een miljard andere. na studie van het leven van de profeet mohammed, merk ik dat jullie simpele karikatuurbeeld op geen enkele manier lijkt op de werkelijkheid. als ik dat echter hier vertel, dan reageert niemand. nee, we moeten allemaal het simplistische en verdraaide beeld aanvaarden dat de wahabieten verspreiden, en dat meteen door hun slaafse napraters de islamofoben wordt aanvaard.
nu ja, ik hoop dat de mufti uit saudi arabië snel zijn fatwa klaar heeft, zodat de islamofoben hier eindelijk hun instructies hebben over hoe ze met een niet wahabietische moslim moeten omgaan. (een tip:
TAKFIR!)
vrede,
redwasp