Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp
vrede,
ik kom met inhoudelijke argumenten, argumenten die er acht jaar geleden toe geleid hebben dat ik als rabiate anti-theist toch het pad van de islam koos.
|
Vanwege verkeerde informatie die islampromotors jou gegeven hebben. De teksten geschreven door ene linkse linda bogaert zal je ook wel gelezen hebben. Moslims danken haar op hun blote knietjes. Een westerlinge die het zo voor islam opneemt
http://exmoslim.org/vrouw%20linda%20bogaert.html
Citaat:
|
mijn interpretatie van mijn religie is er een naast een miljard andere. na studie van het leven van de profeet mohammed, merk ik dat jullie simpele karikatuurbeeld op geen enkele manier lijkt op de werkelijkheid. als ik dat echter hier vertel, dan reageert niemand.
|
Jawel, ik heb destijds wel zitten reageren maar wat voor zin heeft het om tegen jou te zeggen dat het niet klopt wat jij zegt. Profeet mohammed was echt geen voorbeeld om volgen. Ik gruw van die vent en van zijn ideologie.
Citaat:
|
nee, we moeten allemaal het simplistische en verdraaide beeld aanvaarden dat de wahabieten verspreiden, en dat meteen door hun slaafse napraters de islamofoben wordt aanvaard.
|
Ik heb gewoon de islamteksten gelezen en ik ken mijn geschiedenis. Moslims die in de minderheid zijn en die in het westen de islam trachten te verspreiden hebben er alle belang bij een verdraaid beeld over islam en de profeet op te hangen. U bent daar met open ogen ingelopen.