Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Waar liggen de ambities van Kris Peeters dan wel ? Ik moet toegeven dat ik deze niet ken. Verhofstadt zijn ambities lagen en liggen trouwens op Europees niveau. Een Kris Peeters zie ik niet naar Europa gaan. Naar de privé zie ik hem ook niet gaan, hij gaat daar niet niet welkom zijn zolang zijn VIA project geen resultaten kent. Als ondernemer zelf een zaak beginnen zie ik hem ook niet doen. Als bestuurder in de privé lijkt me onder zijn ambitie, maar nogmaals ik ken zijn ambities niet. Voor hetzelfde geld gaat hij het kalmpjes aan doen en wat meer bergen beklimmen.
Het kan inderdaad misschien zijn dat N-VA hem electoraal gezien niet nodig heeft. Als je echter ziet wat knoeiers N-VA nu in het beleid moeten zetten bij gebrek aan menselijk kapitaal in eigen rangen lijkt het me een evidentie dat Kris Peeters naar N-VA gaat. Je moet het ook bekijken dat het opportuun is om een goed beleid te voeren dat men +- 10 jaar iemand op dezelfde toppost kan laten draaien.
Daarmee wil ik niet zeggen dat Kris Peeters een goed beleid voert, de gevolgen zijn pas na langer dan 10 jaar merkbaar.
|
Zulks een opeenstapeling van non sequiturs, vooroordelen en speculatie is bijna impressionant.