Discussie: kapers op de kust
Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2011, 12:45   #16
Rael
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De negativiteit gaat van Redwasp zelf uit.

Behalve de Islam en het christendom is er ook nog de atoomtheorie der Heilige Geest, die het bestaan van God kan bewijzen.

De eerste twee religies zijn verouderd, maar wel algemeen geaccepteerd.

De derde religie heeft een harde strijd te voeren tegen leugens en beledigingen en onverdraagzaamheid.
Beste harrie,

Tegen beter weten in tracht ik beleefd te blijven, en alvast mijn excuses aan te bieden mocht ik daar niet altijd in slagen/geslaagd zijn.

Ik daag je uit om deze vraag met enkel ja of nee te beantwoorden. Zal dat gaan ?

De vraag (volledig lezen aub, en met ja of nee beantwoorden, zonder verdoken beledigingen, zonder referenties naar de inhoud van Uw overtuigingen etc... niets van dat alles, alleen ja of nee) :

Je hebt uiteraard het recht om Uw overtuiging te hebben (de door U genoemde derde religie, maar er zijn er uiteraard veel meer). En ik begrijp dat die religie de ambitie heeft om groot te worden. En dat er daarvoor iets moet gebeuren, al ben ik niet akkoord dat je dat met het woord "strijd" moet aanduiden, maar goed, it serves the purpose.

Maar... (en dit is de vraag: ) denk je echt dat je jouw religie/overtuiging vooruithelpt met je manier van reageren op dit forum ?
Rael is offline   Met citaat antwoorden