Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be)
Wel, zoals eigenlijk voorspeld : u recidiveert, u blijft willens en wetens over dezelfde kwestie van alles lezen wat er niet staat (hoewel ik het bewust zo beknopt mogelijk probeerde te houden, oa om misverstanden te voorkomen, zie nr nr 1267), en bij deze noem ik u een LEUGENAAR.
|
Ik neem hier aanstoot aan.
In de door jou aangehaalde post zeg ik:
Citaat:
... Het punt is dat de voornaamste reden om kernenergie te gebruiken, nu net het vermijden is van het gebruik van kolen en gas. Als je die discussie niet wil aangaan, dan heeft een discussie over kernenergie geen zin. Dat is een beetje als willen praten over het afschaffen van autorijden, maar niet willen praten over de noodzaak van zich te verplaatsen of van goederen te verplaatsen.
|
Jij herhaalt je voorstel:
Nochtans kent u mijn mening. Ik herhaal even :
In de mate van het mogelijke vol inzetten op renewables, ook naar Research toe.
Tegelijk nucleaire en fossiele energie (in die volgorde), weer in de mate van het mogelijke, afbouwen.
Om een serieuze technische discussie aan te gaan heb ik echter te weinig bagage.
En nu gaat u vast weer dezelfde plaat afdraaien als de twee of drie vorige keren.
[/quote]
En mijn "Jesuitenpraat" is dan gewoon maar dat ik BEVESTIG dat jij dus inderdaad met bovenstaand voorstel kernenergie door fossiel wil vervangen, ook al zeg je dat niet zo openlijk.
En daarom ben ik een leugenaar ??
Als jij altijd maar hetzelfde zegt, dan antwoord ik uiteraard altijd hetzelfde. Wat verwacht je ?
Citaat:
Behalve uw gezaag over steeds dezelfde zaken, heb ik u deze week in deze discussie trouwens over Fukushima nog nix nieuws zien posten. Als dat alles is wat u hier met uw technische kennis komt doen...
|
Ik moet zeggen dat ik Fukushima niet zo veel meer volg sinds 3 of 4 weken, het is niet echt meer wat me het meeste interesseert. Het is ginder nu een opruimwerk van lange adem, er schijnt niks echt spannends meer te gebeuren. Ik wil hier wel nog eens wat basiskennis bijdragen (zoals misverstanden over interne versus externe bestraling uitleggen of zo), maar voor de moment is het niet wat ik eigenlijk nog veel volg. De lol is er voor de moment af. Als er iets spannends gebeurt zal het mij misschien weer wat meer interesseren. Als ik daar dan goesting voor heb dan zal ik daar misschien hier iets over schrijven.