Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2011, 11:28   #35
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frost Bekijk bericht
Mja, maar zou het in Vlaanderen zoveel beter werken dan in Wallonië? Ondernemers klagen toch over de waanzinnige regelneverij die heerst in Vlaanderen? Ik kan hier niet over meespreken aangezien ik geen ondernemer ben. Mijn vrouw heeft als kleine zelfstandige een zeer goed draaiende zaak maar goed dat is nog altijd iets anders . Wij krijgen wel voldoende steun van de stad.
Ja, maar ondanks al die "remmen", waar de Vlaamse regeriong wat moet aan doen, gaat het met de economie hier altijd beter. En dat kan niet alleen de hardwerkende Vlaming zijn die daarvoor tekent. Er zijn namelijk ook harwerkende Walen... Alleen wordt het geld dat in het zuiden wordt ontvangen, minder efficient besteed dan hier.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline