Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp
vrede,
ik zeg dat iemand die ook maar een schijn van discriminerende taal hanteert voor de rechter moet komen. ik ben blij dat dit ook gebeurt. op basis van wat ik weet heeft hij dingen gezegd die inderdaad niet toegelaten zijn.
maar ik ben ook blij dat ik in een rechtstaat woon waar ik het oordelen aan een rechtbank wordt overgelaten.
volgens mij is dit een duidelijk standpunt: het ziet er naar uit dat hij zich schuldig maakte aan iets wat (terecht) strafbaar is. ik vind dat de rechter daar moet over oordelen.
overigens vind ik het vreemd dat dewinter hier op dekar springt, terwijl zijn partij nog steeds ijvert voor het afschaffen van de wetgeving die discriminatie tegenover holebi's en transgenders verbiedt. veel mandatarissen van zijn partij (dewinter zelf incluis) hebben in een recent verleden zelf heel homofobe uitspraken gedaan. ook hier lijkt het denken van dewinter sterk op dat van de meeste wahabieten die ik tot nu toe ontmoette.
vrede,
redwasp
|
Neen, dat is geen duidelijk standpunt!
Want als moslim mag u niet oordelen over uw broeder ookal doet deze uit naam van uw geloof discriminerende uitspraken, en dat is dan ook wat u hier doet, geen standpunt innemen maar beweren dat " een rechter maar moet oordelen" mag u nog zelf denken of hoe zit dat?