Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Fijn, doe er dan iets aan ipv alleen maar te zitten zagen over wat anderen moeten doen. Je hebt de mond vol van miljoenen anderen die creperen in armoede, maar je zit hier wel als een Westers kapitalistisch zwijn vanop je luie krent op het internet te prediken ipv er iets aan te doen. Als je daar op gewezen wordt, geraak je niet verder dan een "het zou toch niet helpen"... Impressive, maar niet heus. En dat terwijl je overduidelijk resources te over hebt om er iets aan te gaan doen (moest dat niet het geval zijn, dan zou je hier nu niet op je luie krent te zitten prediken, dan zou je aan het werken zijn om te overleven).
|
Vertel wat kan ik er aan doen?
Ja, ik heb meer dan ik nodig heb om te overleven. Als ik dat weggeef, verandert er dan iets wezenlijks?
Citaat:
Ik ben begaan met mezelf, mijn gezin, mijn familie, mijn naasten, mijn vrienden. Elk van hen kan op mijn onvoorwaardelijke en blijvende steun rekenen. Maar ik heb niet de ambitie om OCMW voor iedereen, laat staan de hele wereld te spelen, dus nee, dat kan me verder weinig schelen.
En ja, je mag dat verachtelijk vinden, je mag me een onmens vinden en weet ik veel welke andere liefkozende termen je nog uit je duim kan zuigen. See me care. Ik ben tenminste consequent met mezelf.
|
Wie gebruikt er hier liefkozende termen?