Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2011, 11:14   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt erop dat de VS politieke tegenstanders uitschakelt door ze een seksueel delict aan te wrijven. Het blijkt dat je juridisch gesproken er het meeste mee kan bereiken.

Dit als het verhaal onwaar is want: als wat de VS zegt of doet is een leugen totdat het tegendeel bewezen is.

Zou een topman binnen het IMF en een belangrijke politicus in F. het in z'n bolle hoofd halen een kamerjuffrouw lastig te vallen? Of was deze tante (door hem) op heterdaad betrapt terwijl ze in z'n papieren zat te snuffelen?

Ik kan me niet voorstellen dat een politicus met nog een belangrijke missie voor de boeg zoiets stoms zou uithalen terwijl de stad bol staat van de 'maar al te grage' betaalmeiden.
Opvallend is dat dit feit plaatsvindt kort na Assange's vermeende seksuele activiteiten.
Dat de kamerjuffrouw wel eens iets uitgelokt kan hebben, of dat ze een CIA-agente is, lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk.

Een les voor politici die naar de VS gaan - 1) neem je eigen gezelschap mee; 2) Hou Amerikaanse meiden vèr buiten de deur en laat je niet inpakken door die Barbiesnollen.

Als het verhaal echter waar is, tja, dan weet ik het ook niet meer hoe stom iemand wil zijn. Een ander punt dat tegen hem spreekt is dat het al eens eerder gebeurd is. En natuurlijk ons aller Sarko, zou hij soms een handje hebben toegestoken?
Maar vooralsnog geloof ik meer in een goed opgezette val.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 15 mei 2011 om 11:24.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden