Ja Seba wat een bewijsvoering
Vermeersch: ,,Ik hoor het u graag zeggen. Maar in de tijd dat u dat fameuze artikel schreef, hebt u op televisie gezegd dat als de Vlaamse belangen in het geding zijn, de mensenrechten daarvoor moeten wijken.'' (Vermeersch duikt in zijn knipselmap) ,,Filip Dewinter was de stichter-voorzitter van het Nationalistisch Jong-StudentenVerbond (NJSV) en daarna ook praeses van de Nationalistische StudentenVereniging (NSV). Als voorzitter was hij verantwoordelijk voor de inhoud van het ledenblad, eerst Signaal en daarna Branding.
Signaal gebruikte de nazi-kleuren: zwart, wit en rood.''
Dewinter: ,,Zwart stond voor de Vlaamse leeuw en wit en rood stonden voor Antwerpen, waar die studentenkring was ontstaan. Dat had niks te maken met de nazi-kleuren. Met wat voor april '82 in Signaal verscheen, had ik geen uitstaans. Vrij snel is op mijn aandringen het blad trouwens een nieuwe richting uitgegaan, onder de naam Branding.''
de Kleuren van RWDM of nu FC Brussels zijn ook zwart-wit-rood... Johan Vermeersch gaat het graag horen !! wat een relevantie die kleuren