15 mei 2011, 19:07
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal
Raar dat jij mij zo verkeerd blijft lezen, en dit is nochtans de zoveelste discussie erover. Normaal zou je genoeg info moeten hebben om mijn houding te kunnen lezen, maar je slaagt daar niet in. Is het onwil, of kan het er bij jou niet in dat men tegen een politieke eenheid met Nederland kan zijn?
En nee, mijn Waalse medeburger weet slecht op wie te stemmen. Zeg eens waarde discussiepartner, waarop zou JIJ stemmen als je in het zuiden des lands zou wonen? MR (met FDF om de Vlamingen nog meer te schofferen) CDH, die het moeilijkst doen van allemaal, gewoon omdat ze klein zijn? PS, die wondere succesverhalen vertelt over hun Marshall plan, maar eigenlijk moeten verdoezelen dat het niet werkt?
Waarom denk jij dat de groenen daar zo groot zijn tegenover hier? Die mensen weten niet waarop te stemmen, en groen (ecolo) lijkt volwassener dan menig ander. Dus beste Quercus, op wie moeten ze daar stemmen om ONS tevreden te stellen?
Ik denk dat je het al begrepen hebt, niet?
|
Denk jij nu écht dat een Wallonië met een Ecolo-meerderheid bereid zou zijn om aan de Vlaamse sociaal-economische wensen tegemoet te treden? Een zoveelste illusie beste vriend.
|
|