Discussie: VS: Ron Paul 2012
Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2011, 21:45   #54
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het gebruik van de terminologie 'racist' en 'complotdenker' worden dikwijls misbruikt bij gebrek aan degelijke argumenten, visie of gewoonweg omdat bepaalde zaken onverdedigbaar zijn.

Vergeet niet wat ik reeds vermelde, nl. het feit dat RP gecontroleerde oppositie is en alsdusdanig onderdeel is van de globale agenda. Ook het beinvloeden van de White Supremasists is daar een onderdeel van.

1. Inzake heroinehandel (en tevens andere illegale drugs) bezet de VS (Afganistan) positie nr. 1, een zeer lucratieve handel. Een alternatieve impuls voor de economie en de banken laat ons zeggen.

2. Anti-drugs wetten zorgen er nu voor dat de ordehandhavers ondertussen bij iedereen zomaar de deur kunnen intrappen en de bewoners mishandelen zonder al teveel (geen) bewijzen. (Abuse of power, Patriot Act)

Dit had RP graag anders gezien, althans dat beweert hij.

Waarom daarover zwijgen ? Integendeel. Bent U vergeten welke invloed het Darwinisme op Hitler had ? Al van Eugenetica gehoord ? Deze evolutieleer heeft ons al veel onheil gebracht en dat zal zo blijven tot dat er een redelijke positie tov het Darwinisme wordt ingenomen. Voor mij is Darwinisme niet meer of minder dan 'weeral een andere religie' waarmee men de maatschappij tracht in een richting te duwen en vomt het tevens de basis voor de Eugenetica. Kan het nog gekker ?

Ik ben voorstander van zijn redelijke voorstellen op economische gebied. Zonder twijfel vindt U de huidige globale economische situatie ideaal en denkt U dat de regeringen en banken ervoor zullen zorgen dat alles terug in orde komt zoals men heden 'bezig is'. Laat ons daar volgend jaar nog eens over spreken.

BTW Van mij mag hij gerust nog een paar stapjes verder gaan. RP gaat niet ver genoeg.
RP is een racist: iemand die beweert dat zwarten enkel ophouden met hun relletjes als het tijd wordt om hun uitkering te halen, is puur racisme. TNR.com RP Racist searchen, er zijn er nog...

Heroinehandel legaliseren is een slecht idee (idereen die een herojunk ooit gekend heeft zal me gelijk geven. Ja er zijn problemen ivm de illegale handel in AF maar die oplossen door onze eigen maatschappijen naar de zak te doen? Een idee van een halve gare is dat.

Jij, jij gelooft ook niet in evolutieleer (eugenetica = pseudowetenschap, en nazis met hun 'arische wetenschap' waren ook niet wetenschappelijk bezig), dat is uw recht; het is mijn recht om dat belachelijk en middeleeuws te vinden. Maar er even op wijzen dat je een pseudowetenschap
aanhangt, en dat het pseudowetenschappen waren die tot de problemen leiden die je aankaartte.

Feit blijft, bijna alle economen vinden zijn ideeen dom en gevaarlijk. Ik vrees dat ik hun ga geloven en niet jij en RP.

Paulistas = Fanatici die niet vatbaar zijn voor rede of feiten - het is puur een simpel een cultus. (Dont drink the kool-aid boys!)

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 mei 2011 om 21:45.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden