Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2011, 09:43   #1
radmerdauw
Vreemdeling

Standaard De globale agenda, waarschuwing dit heeft gevolgen voor iedereen!!!

Ik doe normaal gezien niet aan politiek, maar ik voel me wel verplicht. Ik ben begonnen als filosoof.

www.filosofie.be/profiles/radmer

Ik heb opgemerkt dat de mainstream media veel dingen niet zegt, er zijn enorm veel globale ontwikkelingen aan de hand, Fukushima is in meltdown en de straling zit al over het volledig westelijk halfrond. Inplaats daarvan krijgen we nu docu's over Tsjernobil. Er is sprake van een toename van massale dierensterfte. Overal zijn er aardbevingen, het Amerikaanse congres wil Obama volledige militaire controle geven en de spanningen met Israel, China en het midden Oosten lopen op. Kortom dit is een mooi scenario voor een mogelijke wereld oorlog 3. De verklaring van Obama over de nieuwe grenzen van Israel zijn de kers op de taart.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat de mainstream media totaal geen inzicht bied en meer fungeert als controle middel, de enigste manier om jezelf te informeren is via het internet. Da's niet eenvoudig want er is zoveel onzin op het net dat het soms moeilijk is om het bos door de bomen te zien.

De amerikaanse economie staat op instorten, dit is een feit. Na de resessie in 2008 hebben ze veel schulden overgenomen in de treasury en we zitten nu al op een punt dat de US de intrest op de schuldenberg niet meer kan betalen. De dollar is wel de wereld munt, de Amerikanen kunnen geld bijdrukken zonder problemen, dat doen ze ook maar dat kan niet blijven duren. De dollar wordt in veel landen al gedevalueerd. Er is ook de trend dat andere supermachten meer goud opkopen, vooral China.

Nu ga ik over naar 'the bigger picture' en de clue zijn de Chemtrails.

hier wat meer info,

http://www.theheartlandusa.com/survi...chemtrails.htm

Veel mensen zijn zich hier niet van bewust, het is wel de meest concrete aanwijzing dat er iets goed mis is. Op 5 mei, dag van de bevrijding hebben ze enorm veel gesproeid, ik ben ervan gevlucht om in west Frankrijk tot de vaststelling te komen dat het overal gebeurt. Op het internet heb ik achteraf bevestiging gekregen dat dit in gans Europa gebeurt.

Geloof me mensen dit is echt! Miljoenen mensen zijn er mee bezig en als je de lucht goed in de gaten houd zal je dat snel opmerken, tenzij het bewolkt is, want ze vliegen over de wolken.

Chemtrails zij de laatste tijd enorm geweest, ze sproeien ook andere dingen die verdampen. Ze sproeien vooral over bevolkte gebieden. Chemtrails staan in rechtstreeks verband met HAARP, het is multifunctioneel. De organisatie om dit te doen moet enorm zijn, aangezien er zoveel vliegtuigen nodig zijn om dit te doen. Het feit dat dit zo ongekend is en niet in de mainstream media komt is alarmerend. Ik ben ook al getuige geweest van vreemde vliegtuigen en er is ook een toename van helicopters en andere. Ik heb airliners over het centrum van Brugge zien vliegen op een belachelijk lage hoogte. Dit klopt niet.

Ik schrijf dit om mensen wakker te schudden, er is een enorme globale shift aan de hand. Het is belangrijk dat iedereen hiervan op de hoogte is, de mainstream media is de laatste bron die U hierover zal inlichten. Het is kwart na 12 en de tijd is gekomen dat iedereen hierover nadenkt.

Op 11 maart is er een zelfverklaard astronoom naar buiten gekomen met een opmerkelijk paper. Het klopt deels maar het is een cover up voor de kernramp in Japan. Zijn naam is Omerbashich.

http://sites.google.com/site/omerbashich/

Dit is rechtstreeks bewijs dat er iets goed mis is, want het klopt niet. Comeet elenin kent veel controverse maar het is mijn mening dat dit paper als onderdeel gebruikt word om de nieuwe globale shift te bedekken. Dit is het bewijs. De alignment met elenin heeft weinig invloed volgens mij en de ramp in Japan. Het paper klopt deels volgens mij maar ik denk niet dat elenin zoveel invloed heeft. Het verhaal dat elenin een bruine dwerg is is volgens mij onzin.

Aan de andere kant is dit ook baanbrekend werk, het is mogelijk dat aardbevingen te maken hebben met onze astrologische positie in ons zonnestelsel, dit zou aardbevingen voorspelbaar maken. Omerbashich spreekt zichzelf wel tegen, de teller op z'n site waarschuwt ons voor mogelijke rampen terwijl hij in z'n paper zegt dat als elenin ons passeert zal versnellen en daarom minder invloed zal hebben.

Verschillende bronnen zeggen dat de kernramp een onderdeel is van een nieuw soort oorlog, geo engeneering. Dit word bereikt met HAARP en ik volg deze stelling. Er is substantieel bewijs dat deze theorie ondersteunt. Het is mijn idee dat de doomsday theorieen gebruikt worden als cover up en dat de nieuwe machten deels hun agenda plannen in functie van onze astronomische positie in het zonnestelsel tov elenin en andere.

De new madrid fault line in noord Amerika is volgens veel bronnen het volgende doelwit.

hier is een link met wat meer info hierover, los van de ideologische stelling van deze blogger zijn er toch wel opmerkelijk vreemde dingen aan de hand

http://snardfarker.ning.com/profiles...-haarp-signals

Als het gebeurt zal 911 niets zijn in vergelijking met dit. Straling van Fukushima is het ergst aan de west kust van de US, in combinatie met deze moglijk komende ramp zullen de gevolgen enorm zijn.

Ik heb opgemerkt dat er een enorme propaganda machina aan het werk is om mensen te misleiden en disinformeren over deze onderwerpen. Het feit dat chemtrails overal zijn, bewezen zijn en toch nog zo controversieel zijn toont aan dat er iets goed mis is. De technische term is 'psy ops'. Een techniek van de machten om de mensen te misleiden via nieuwe media. Mensen worden geconditioneerd om dit normaal te vinden, er was eens een docu op canvas hierover en je vind chemtrails zelf terug in videospelletjes.

Er is ook sprake van fake UFO's dmv project blue beam. In onze media word dit doodgezwegen maar in andere landen zoals Rusland en China zijn UFO toestanden al mainstream gekomen. Door het primen van onze atmosfeer met barium en alluminium zijn de machten al in staat om holografische projecties te doen via sattelieten. Het zijn allemaal psy ops om de massa af te leiden, laat je niet misleiden door aliens, doomsday toestanden. De realiteit is volgens mij veel eenvoudiger en we zitten midden in een power shift van de nieuwe globale elite.

Het is mijn mening dat,

Al Qaida is CIA en oorspronkelijk was de naam Al Qaida een database van de CIA met alle contacten in het midden Oosten. Al Qaida krijgt zelf wapens via de US, dit is bewezen. Na de 'dood' van bin laden is er een versneld mechanisme gestart en zijn er veel meer false flags, de mainstream media is nu in volledige black out over de meeste belangrijke zaken.

Vroeger beloofde de politiek ons een betere wereld, nu beloven ze om ons te beschermen tegen nachtmerries. 911 was opgezet spel, veel mensen zijn zich hiervan bewust maar niemand in de media betwist dit. 911 was het startshot tegen de terreur, de onzichtbare vijand. Het is enkel bergaf gegaan sindsdien.

De mainstream media conditioneert de mensen voor toekomstige gebeurtenissen. Het feit dat zogezegde Al Qaida leden gearresteerd werden bij een power plant in de UK kan erop wijzen dat we in de toekomst een mogelijke kernramp in Europa tegemoedkomen, alweer zeer alarmerend.

Als je gelooft in die Bin Laden toestanden dan behoor je echt tot de idioot zone. Feit is dat deze terreur van hoger op komt. Dit moet stoppen, onze media kan dit doorbreken. Tijd om te beseffen dat we allemaal de pineut zijn als we dit niet doen.

IMF is ook veranderd, alle grote spelers staan op een lijn met de nieuwe globale elite.

Wat zal er gebeuren,

Het plan is simpel, een globale genocide en daarna volledige controle dmv technologie over de mensen. We keren terug naar een totaal fashistich regime. Onze democratie is kapot en een illusie net zoals de mainstream media. Het is tijd om wakker te worden, als we nu niet iets doen of als de media niet begint deze patronen te doorbreken dan stevenen we recht af op een globale ramp met geinduceerde natuurrampen en zoveel meer.

Ik heb dit onderwerp gepost op de verkeerde plaats dus ik post het nu hier. Verschillende mensen hebben dit afgebroken zonder enig deftig argument te geven. Dit heeft niets met religie te maken en dit gaat iedereen aan.

Chemtrails zijn realiteit en echt niet goed voor onze gezondheid, onze omgeving word momenteel vervuild met metalen. Dit gaat iedereen aan en het heeft niks te maken met religie. Er zijn ontelbare aanwijzingen dat mijn stelling ondersteunt en het kan geen toeval zijn dat er zoveel mensen actief mee bezig zijn op het internet.

Probeer jezelf te informeren, er zijn natuurlijke methodes tegen straling,
radmerdauw is offline   Met citaat antwoorden