Discussie: Proces Wilders
Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2011, 11:28   #6
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Laten ze die kutfilm nou nog steeds overal zien? Jezus man, wat was dat een broddelwerk. Het Marokkaanse rappersantwoord is filmtechnisch in ieder geval een meesterwerk in vergelijking.

Verder: Heel leuk dat je heel links er aan de haren bijsleept, maar ik en vele anderen vinden het proces ook onzin. Wilders slaat de grootste en meest waanzinnige onzin uit zo af en toe, maar dat moet bestreden worden met argumenten en door mensen te laten kijken naar wat hij doet, niet met vervolging. Bovendien moet hij nog steeds de SGP met ruime afstand voor laten gaan als meest discriminerende en middeleeuwse partij van het land, dus zo'n vaart loopt het nog niet. En de mensen die hem aanklagen zijn ook zeker niet beter, stelletje prutsers.

En @ Harrie: Heb jij Geert Wilders gevolgd? Heb jij gehoord hoe hij uitvalt alsof alle moslims nazi's zijn maar vervolgens zijn lakeien uitspraken laat doen als "Wij beschouwen elke vergelijking met de NSB als een oproep tot moord op Wilders"? Wilders is, net als de mensen die hem aanklagen, tegen de vrijheid van meningsuiting voor mensen die het niet met hem eens zijn. Regelmatig barst hij weer in woede uit, wanneer een politiechef het met hem oneens is is dat schandalig en moet die man ontslagen worden, maar ondertussen staat hij diezelfde man wel harder te beledigen dan dat andersom het geval was. Bij Wilders moet iedereen het ontgelden, maar zeg je er wat van, dan ga je toch echt te ver. Ik heb er werkelijk geen goed woord voor over, voor zijn idee van wat de vrijheid van meningsuiting inhoud.

Om een lang verhaal kort te maken: Wilders moet winnen, en het liefst een beetje snel, en daarna mag de hele bende aan beide kanten wat mij betreft de stront in zakken.