tja , als je natuurlijk hetzelfde onderwerp bespreekt in twee verschillende threads ...
dan herhaal ik het hier maar :
Maar allez, als geduldig persoon herhaal ik het graag : enkel een onderscheid maken op basis van pigmentatie is larie en apekool. Het geheel van fysiologische processen en anatomische/morfologische kenmerken in jouw voorbeeld is quasi gelijk.
Wat jij beschrijft is intraspecifieke variatie.
Indien nog vragen : graag van een iets hoger niveau.
mm ja had al geantwoord !
dus een zwarte en een blanke verschillen voor jou GENETISCH dus evenzeer als een bv een pinscher en een dwergpoedeltje.
Meen je toch niet hoop ik, het geheel van fysiologische processen tussen een zwarte en een blanke is dus volgens jou zo dermate verschillend als het aangehaalde voorbeeld
dan te weten dat een willekeurige donkerharige blanke buur meer genetisch overeenkomt met bijv een welbepaalde aziaat , een welbepaalde zwarte, dan met zijn naaste gebuur, ook al heeft die krek hetzelfde haar en huidskleur.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
|