Discussie: kritiek op de islam
Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2011, 21:10   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

vlaggen heb ik indertijd in mijn hevig atheïstische periode ook verbrand. ik heb ook kruisbeelden vernietigd (tijdens openbare rituelen die in al hun puberaliteit achteraf gezien eigenlijk vrij ritueel van vorm waren) hosties vertrappeld en verbrand en nog meer van dat soort eigenlijk haatdragende ceremonies voltrokken. ik mocht dat doen, want ik had gelijk en de gelovigen zouden dat ooit wel eens inzien. ik merk dat veel puberale atheïsten (en ik gebruik de term 'puberaal' hier niet alleen om een leeftijdscategorie aan te duiden vandaag de dag nog steeds dat soort zaken doen.

ik weet niet hoe doeltreffend ze is. ik vrees alleen dat het alternatief op lange termijn nog een pak minder doeltreffend is.

vrede,

redwasp
Jij mocht dat doen en kòn dat doen omdat 't niet gevaarlijk was/is, kattelieken bashen, katholiekofobie is geen 'racisme' itt tot je islamofobie.

Elke religie mag/kan/moet/zou moeten kunnen geridiculiseerd worden!

Verder ken ik, net als Amon_Re ook niemand die ooit zulke dingen deed, laat staan islamitische prullaria in de fik steken of vertrappelen.

...en ben ik 't volledig eens met bf62.

Ook wacht ik met spanning op de voorbeelden van verlichting en beschaving; uitvindingen e.d. uit de islamitische wereld, waar Machiavelli om vraagt.

Vrede! van de notoire islamofoob!
SDX is offline   Met citaat antwoorden