Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2004, 18:30   #91
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
mm ja had al geantwoord !
dus een zwarte en een blanke verschillen voor jou GENETISCH dus evenzeer als een bv een pinscher en een dwergpoedeltje.
Meen je toch niet hoop ik, het geheel van fysiologische processen tussen een zwarte en een blanke is dus volgens jou zo dermate verschillend als het aangehaalde voorbeeld

dan te weten dat een donkerharige blanke buur meer genetisch met mij scheelt dan bijv een welbepaalde aziaat , een welbepaalde zwarte, met zijn naaste gebuur, ook al heeft dit krek hetzelfde haar
Je staart je blind op wat het oog kan zien. (Ironisch, he ?
Grote morfologische verschillen zijn vaak te vertalen in minieme genetische verschillen. Wist je bijvoorbeeld dat wij voor meer dan 98 % identiek gelijk DNA hebben als de chimpansee ? en meer dan 95 % overeenkomst met het varken ?

Zijn we dan volgens jou allemaal één soort, omdat "het maar een paar procentjes scheelt" ? Mens, varken en aap : één strijd ? ).
vermits zoals je zelf terecht zegt we niet onder dezelfde soort zitten , lijkt me dat vrij eenvoudig beantwoord. voortplanten met een aap of varken laat ik graag aan jou over om proefondervindelijk te testen of je erin lukt of niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
[
De interraciale verschillen zijn dus heel klein op de genetische schaal. Een verschillend fysiologisch proces zal mogelijks zelfs meer genetisch verschil impliceren dan het "al dan niet kroezelen" van de beharing (wat enkel afhankelijk is van de keratinestructuur die de persoon in kwestie produceert. Kan al veranderd worden door een puntmutatie.) of de kleur van de huid (gebaseerd op melanine-concentratie, wat opnieuw een uiterst miniem genetisch achterliggend verschil veruitwendigt). Daarom juist dat ik met dergelijke morfologische kenmerken niet graag werk in dergelijke discussies. Ze zijn super-opvallend, maar daarom niet relevanter dan de vele verschillen die niet met het blote oog zichtbaar zijn.
by alle means , geef dan de vele NIET zo opvallende morfologische fysiologische verschillen Leuke discussie, af en toe leer je ng es wat bij !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden