Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2011, 18:57   #47
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Twintig jaar? Van 1995 tot 2000
Dus na mijn vijftigste
dat heeft veel te maken met de overmatige discriminatie tegen oudere werkzoekenden
Ik kan ook niet alles blootgeven wat er met mij gebeurd is waardoor ik niet goed meer recycleerbaar was

Wel heb ik mijn einddiploma industrieel ingenieur geweigerd gekregen, als studentenleider 67-68dat heeft mijn kansen op de arbeidsmarkt gefnuikt

Anders was ik stante pede naar de ontwikkelingslanden vertrokiken

om mensen te beoordelen moet je het hele persoonlijke plaatje kennen
en dan nog
hangt het af van je opvattingen en beoordelingscapaciteiten

ik ben zelfs twee keer geëxpatrieerd omdat ze mij in het buitenland wél aannamen in die tijd, waarbij ik ook in de illegaleit gezeten heb (zonder iets te verdienen, pas op), losse flodders, vergeefse heropstartpogingen.

dat kon goed gegaan zijn, maar liep verkeerd af.

Industrieel ingenieur in 67-68? Dat kan niet. Ik ben uitgekomen in '73 en dat was nog steeds Technisch Ingenieur. Ik vermoed dat de Industriëlen vanaf 1975-76 zijn uitgekomen.
allez je hebt een zogezegd foutje gevonden

ik spreek van industrieel, omdat de mensen dat van technisch ingenieur allang niet meer kennen, dat moet zo verdwenen zijn rond die jaren zeventig die jij vermeld

ik heb mijn diploma natuurlijkniet moeten laten herwaarderen, want het is mij
onthouden door wijlen rector E.H. Irene Maes van het HTI oostende, de duivel hebbe zijn ziel, dat nu al naar Brugge overgebracht is

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2011 om 18:59.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden