Discussie: Mladic gevat
Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2011, 11:28   #38
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik bekijk "Servie" met het grootst mogelijke wantrouwen.

Net als in het geval Pakistan geloof ik gewoon niet dat men,en ik bedoel speciaal politie- en legerkringen,niet wist waar onze vriend vertoefde....UIteindelijk "vinden" ze hem omdat er altijd het risico bestaat dat iemand hem komt halen,of,omdat Servie hem voor niks meer nodig heeft....(politiek gezien weegt hij waarschijnlijk niks meer....)

fijne houding......hij kon al minstens 10 jaar uitgeleverd zijn denk ik zo
Zo is het, bovendien is hij ziek, en heeft hij medische verzorging nodig, en die is beter in Nederland. Daarom zal er ook wel niet veel verzet zijn tegen zijn arrestatie, hoewel de meeste ServiËrs hem nog steeds als een held zien.
Nu hopen ze dat de euros aan EU subsidies zullen binnenstromen... (valse hoop denk ik, de politieke elite zal hun bankrekeningen natuurlijk wel goed gespijsd zien...)
. Nu goed als de EU hun belofte niet houdt stemmen Serviërs volgende keer voor anti-westerse partijen, die nog meer toenadering tot Rusland willen. Uit een artikel in the economist blijkt dat Westerse leiders toch schrik hebben dat Servië teveel in Russische invloedssfeer zou komen te liggen. Ze vinden het ook schandalig dat Servië weigert zich aan te sluiten bij de NAVO (je weet wel, die organisatie die Servische ziekenhuizen, tv stations en de Chinese ambassade heeft gebombardeerd)

Het hypocriete westen zou zich beter bezig houden met hun eigen oorlogsmisdadigers, zoals George Bush. Ondertussen is bewezen dat de premier van Kosovo Servische burgers liet doden voor hun organen, maar wordt hij opgepakt of vervolgd? Nee hoor. Heel dat internationaal gerechtshof is niets anders dan een politiek instrument van het Westen. Onlangs weer een mooi staaltje. Geen enkele Arabische leider werd ooit vervolgd, zelfs de grootste schurken niet, Bahrein (waar de VS een grote militaire basis hebben) vermoordt zelfs dokters die de neergeschoten betogers verzorgden, behalve Khadafi, waar het Westen "toevallig" mee in oorlog verwikkeld is. Wat een toeval toch hé...

Laatst gewijzigd door tomm : 28 mei 2011 om 11:32.
tomm is offline   Met citaat antwoorden