Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2011, 13:26   #199
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ja, want tot nu toe stelde ik duidelijke vragen.

doe maar...

Beetje te vroeg "schiet" je.
Ik zou eerst de precieze reden(en) van het gescheiden demonstreren door die separatischische partij zelf willen horen vooralleer ik zoiets verbod (liefst zwart-op-wit; let op, dat eis ik van jou niet éh... ik zeg gewoon, dat als ik zelf zou moeten beslissen om het te verbieden of niet, zou ik vooreerst zeker en vast moeten weten waarom ze precies gescheiden willen demonstreren).

Ik heb altijd het recht om zo een bocht te nemen.
Of u het nu juist vindt of niet... [verdere uitleg nodig?]

Jawel en het is overal zo en het zal altijd overal zo blijven.
Je hebt geen recht om naar de plaats te komen waar ik werk, omdat je geen recht hebt (niet bevoegd bent) om het terrein te optreden. Zelfs de werknemers in het bedrijf mogen dat niet. Behalve diegenen die daar op dat terrein werken en diegenen die dezelfde of hogere functie hebben (uitvoeren) als ik.

Niet waar! Want hun redenering heb ik zelfs nog niet gehoord of gelezen.

Akkoord, maar...
Zowel de verschillen tussen mannen en vrouwen, als het feit dat ze gelijke (mensen)rechten hebben als mensen, bepalen helemaal niet dat er reden is om gescheiden te betogen, of dat er reden is om niet gescheiden te betogen...

Ik weet het dus niet.

En jij?
Wanneer je antwoorden duidelijk worden gevonden is dat in relatie tot de vragen die IK u stelde en ja; die zijn inderdaad duidelijk dus stel IK en niet U duidelijke vragen, je houdt je bewust dom door eerste te stellen dat de organisatoren van de betogingsoennitische moslims zijn met politieke agenda en vervolgens te beweren NIET te weten waarom er voor mannen en vrouwen wordt opgelegd gescheiden te betogen.

U blijft voorbeelden geven die geen steek houden, dat enkel bevoegde personen toegang hebben tot bepaalde gedeeltes van een werkvloer heeft totaal niets met gelijke rechten te maken, of zou u het fijn vinden mocht uw loodgieter morgen assisteren mocht u een hersenoperatie nodig hebben?

Beovegdheden van werknemers op basis van professionele kennis hebben niets te maken met verschillende rechten, ik kan me nauwelijks voorstellen dat u zelf dat niet weet.

Uw zin over gelijke rechten en reden om te betogen is zo onsamenhangend dat er geen touw aan vast te knopen is, maar eigenlijk doet het er niet toe waarom de vorganisatoren dit willen, wel dat het discriminatie is en dus verboden hoort te worden omdat hier mannen en vrouwen gelijke toegang hebben tot publieke ruimtes en je niet kunt opleggen op straat apart te lopen, om welke reden dan ook.
Dat weerlegt u niet, maar u draait alle kanten uit.
alice is offline   Met citaat antwoorden