Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2011, 11:53   #319
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

De poll op De Morgen, toch niet meteen een rechts bastion, zegt genoeg:

Activisten van de 'Field Liberation Movement' hebben een veld met genetisch gemodificeerde aardappelen vernield. Kan u begrip opbrengen voor hun actie?

4870 deelnemers, waarvan 4407 (90%) nee antwoorden en 463 (10%) ja antwoorden.

Andere graadmeter: Facebook.
De pagina van de aardappelruil zelf: 200 leden
Vernietig de tuinen van actievoerders field liberation movement: 3052 leden
Field Liberation Movement zijn retards: 1575 leden

Misschien moeten we de proef maar eens op de som nemen en omdat we het niet eens zijn met de uitspraken van Bart Staes een oproep plaatsen om zijn tuin te vernietigen. Benieuwd of hij dat een geweldloze manifestatie vindt. Ik blijf trouwens pal achter mijn vergelijking met de acties van het ALF staan, er bestaat alleen een verschil in schaal (en dan nog).

Beeld dat het meeste is blijven hangen: een van de actievoerders die het allemaal wel spannend vond en lachend tegen een journalist zei: ach, wat is geweld he.

Enig lichtpuntje (hoewel ik me daarover weinig illusies maak) is dat een van de geïnterviewde politieagenten vertelde dat ze de actievoerders zouden vervolgen voor diefstal met inklimming. Ten slotte ben ik er tamelijk zeker van dat als ik hier nu een willekeurig labo binnenstorm en de boel kapot stamp omdat een experiment mij niet aanstaat, ik mij kan verwachten aan serieuze tuchtsancties. Ik hoop dat dit evenzeer geldt voor de wetenschappers die deze proefopstelling hebben vernietigd.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden