Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2011, 14:19   #7
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
sommigen overnachten in hunne BMW

Citaat:
Ik begrijp dat men een vast adres moet hebben om een uitkering te kunnen ontvangen. Dit om te vermijden dat men in verschillende steden of gemeentes een uitkering gaat aanvragen en zo een lekker optelsommetje krijgt. (iets wat in Engeland blijkbaar schering en inslag is bij verrijkende Pakistani).
ik heb begrepen dat er ook bijons veel zelfverdediging voorkomt tegen het uitkeren van uitkeringen onder de armoedegrens en wel onder de vorm van het terechte streven naar een hogere uitkering onder de vorm van een dubbele uitkering

Citaat:
Me dunkt moet er toch een andere mogelijkheid zijn om mensen die zelfs geen huur kunnen betalen (de sociale woningen worden nogal gewillig ingenomen door andere verrijkers) en bijgevolg geen uitkering krijgen? Waarom die OCMW gegevens niet gewoon ook in de kruispuntbank zetten zodat slechts één OCMW dienst kan worden aangevraagd?
dus aldus zijn de mensjes die met hun mini-uitkeringskens hun megaprivé-huur niet kunnen betalen en adresloos worden, het slachtoffer van administratieve superbeveiliginsfilters

Bovendien worden ze ook nog eens geacht als de gesmeerde bliksem naar deze administratie te hollen om deze met een brede glimlach enthousiast mee te delen dat ze van nu af aan geen vast adres meer bezitten en dat hun uitkering dus mag geschrapt worden

Laatst gewijzigd door eno2 : 2 juni 2011 om 14:26.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden