Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Ik heb een zeer slecht gevoel dat de extremisten nog een klein verassing in peto hebben voor de Nederlanders die ook deel uitmaken van de "Coalition of the Killing'.
Eerst een nekschot voor een Italiaan , onthoofding van de Amerikaan , onthoofding van een Zuid-Koreaan , de Turken aan de beurt...
Ik vrees dat onze Nederlaanders ernstig op hun hoede moeten zijn....
Gezien hun voorzitterschap van de EU binnen enkele weken...zou het mij niet verbazen dat die extremisten hiervoor iets in de achtergrond houden....
Ik vraag me na de illegale inval op Irak of het degelijk niet afstoomt op een Vietnam II ??
Als ik Bush was...zou ik mijn valiezen al beginnen in te pakken ...voor het te laat is....
|
Er is al een nederlander vermoord in Irak; hij kwam om bij een granaataanval. Onthoofdingen of granaataanvallen; het blijft hetzelfde; ze zijn dood. Ieder land van de coalition of the killing heeft al geleden; italie (25 italianen dood bij bomaanslag irak), spanje (11/03), engeland, Vs, en bijna ieder ander land heeft ook al soldaten verloren.
Ik zie niet in wat er slecht zou zijn aan het vertrekken van de VS en een VN-troepenmacht in de plaats? Dan hebben die fundamentalisten ook geen alibi meer om het op de imperialisten te steken, alleen zo kan er een democratie gevormd worden. Want die overgangsregering zijn allemaal pionnen van de VS en de CIA en zij hebben ondemocratisch de grondwet opgesteld, terwijl de verkiezingen steeds verder uitgesteld worden.