Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen
Ja, Adrian. Als iemand iets zegt dat de moeite is heb ik geen probleem dat te erkennen. Als Ron Paul vindt dat mensen maar moeten vergiftigd worden door slecht water te drinken omwille van een gebrek aan cijfertjes op 'de heilige bankrekening' dan zal ik hem op zijn geweten pogen aan te spreken..
|
Alleen moet ge mij de eerste libertariër nog geven die dat zou zeggen. Aléja.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen
P.S. Soms heb ik de indruk dat onze opinies ver uit elkaar staan, en soms heb ik juist de tegenovergestelde indruk...hmmm...interessant. Weet je, iets meer dan een maand geleden is mijn beste vriend hier in Bolivia, Jordan, omgekomen. Hij was een Amerikaan, die vond dat Pinochets regime nog best te doen was, terwijl Pinochet in mijn ogen een anti democratisch moorddadig dictator was. Ik heb Jordan's familie uit de VS hier opgevangen voor de crematie en dergelijke...enfin...ik wil zeggen (fuck die rum maakt me openhartig) dat er wel belangrijkere dingen in het leven kunnen zijn dan politieke meningsverschillen.
|
Kleine suggestie: wat jullie allebei vinden kan allebei waar zijn. Het beleid - breed genomen - van Pinochet was beter voor grote lagen van de samenleving dan, bijvoorbeeld, het beleid van Obama nu. Dat Pinochet _ook_ een klootzak was die een paar duizend mensen heeft gedood is niet incompatibel daarmee.