Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2011, 17:34   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Hallo,

Ik negeer normaal gezien nooit mensen op fora. Hoe onwetend ook, hoe irritant ook, hoe trollig ook.
De negeerfunctie van een forum is een prachtige uitvinding.
Zoiets laat in feite de mogelijkheid open voor totale vrijheid van meningsuiting. Wat je niet aanstaat, kwetst, beledigt, of simpelweg koud laat, kan je perfect ontwijken.
Citaat:
Zoals Christopher Hitchens het zo vloeiend kan vertellen, wanneer je iemand het zwijgen oplegt ontneem je niet alleen die persoon het recht om te spreken, maar ook jezelf het recht om te horen.
Hier ben ik het niet volledig mee eens.
Ongeacht wie of wat je negeert, behoud je m.i. de vrijheid om andere dingen wél te beluisteren.

Citaat:
Ik vind het nu echter veel en veel te ver gaan. Er mag simpelweg geen enkele discussie meer bestaan op dit forum, tenzij die gaat over Harrie en zijn achterlijke microwezentjes. Het was even leuk, bij wijze van ramptoerisme, maar ondertussen is het een zuivere ergernis, zonder toegevoegde waarde. Nu heeft hij opnieuw de zoveelste thread gestart waar hij het vooral over zichzelf wil hebben, en ik kan het niet meer zien of horen.
Harrie post uitsluitend in het subforum religie.
Zijn onzin is niet anders dan die van andere religies.
Je kan hem negeren of zelfs het hele subforum.
Citaat:
Aldus, mijn oproep. Ik ga Harriechristus op mijn negeerlijst zetten,
Wie of wat jij negeert kan me geen hol schelen.
Moet daar echt een speciale thread voor geopend worden?

Citaat:
en ik zou graag aan iedereen die vroeger graag op dit forumgedeelte kwam vragen om hetzelfde te doen.

Dank voor uw aandacht
't Spijt me vrolijk dat ik hier aandacht aan gaf.
Het staat hier niet op zijn plaats.
Het is totaal zonder belang.
Het is zelfs inferieur aan de onzin van de persoon die je viseert.

Wat betreft je oproep aan anderen om harrie te negeren: we zijn groot genoeg om voor onszelf te beslissen wat we wel of niet lezen.
Loop dus schijten met uw oproep.
Solliciteer misschien bij het CGKR, daar zijn ze ook dol op censuiur en monddood maken.