Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
ik heb als ik naar school ga ook een snijmes met me,aangezien ik op een kunstschool zit
oh and heb je trouwens ook cijfers die aantonen dat blanken nooit een mes met zich meehebben?
ah neen je hebt gelijk ,
sorry,
die gaan gewoon hun vuurwapen thuis halen als ze het nodig hebben
sorry
|
Dat je een links naïef studentje bent hoefde je me niet expliciet te vertellen, mensenkennis weet je nog? Als we al onze argumenten al moeten stafen met cijfers en statistieken, waar zijn we dan mee bezig? Het tweede deel van mijn quote weet je opvallend te negeren. Mag ik daaruit concluderen dat ik gelijk heb?
Het is best mogelijk dat de dader een blanke is maar allochtonen staan gekend als meesters in zinloos geweld en messentrekkerij, dus denkt men al vlug in die richting wanneer dergelijke feiten plaatsvinden. Dat is geen schande.
|
ik probeer zo onpartijdig te denken maar hoe langer op dit forum hoe minder ik nog de neiging heb om het VB te verdedigen,wat ik al veel heb mogen doen in discussies op school,en dat ik een student ben maakt geen ene reet uit,wat mij betreft werk jij in het circus of kuis je de stallen uit van olifanten in de zoo (tenzij je schrik hebt dat die allochtone olifanten crimineel ingesteld zijn),dat kan me nu echt is geen bal schelen
over die statistieken zever:ga nu niet hypocriet doen want velen zitten hier ook te kakken over het aantal allochtone criminelen maar als het er op aankomt kunnen ze geen statistieken voorleggen,erg objectief zal dat dus ook niet zijn
en dat tweede deel van je quote negeer ik omdat het gewoon wil zeggen dat je een rascist ben,en ik niet de hele tijd ga zeiken wie rascist is omdat ie dit of dat zegt
(maar ja dat je jezelf heel wat vind wist ik nu ook al)