Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2011, 22:06   #303
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik ben geencafé-mens maar ik voel me toch aangesproken

N-VA wil wel, maar zal niet omdat de FRs niet akkoord gaan met een grote staatshervorming en ook niet akkoord zullen gaan met economische hervormingen (op de MR na). Moeten wij deelnemen aan een regering die geen enkel van onze programma punten verwezelijkt? We zijn geen tjeven die het doen voor de postjes hé.

Verder heb ik ook altijd gezegd dat de FR politici diegenen zijn dat BE kapot zullen maken - moesten ze zich niet krampachtig aan de status quo geklampt hebben was de N-VA nog een van de kleintjes... de gemiddelde Vlaming wilt geen onafhankelijk Vlaanderen, maar als het alternatief een Belgie is die niet werkt en niet kan werken, die bovendien de economisch afgrond ingaat, zullen ze vlug voor de optie Vlaanderen kiezen, wees maar zeker.

Verder zal het 2014 of 2015 zijn.

Ok, steek uw kopke maar terug in t zand... niks aan de hand hier in het prachtige Belgie... enkel een ambetante dikzak die straks 'pardoes de berg af' gaat
Het wordt stilaan duidelijk de het gros van de VN'ers zodanig verzuurd is dat ze echte alles-haters aan het worden zijn.
Henri1 is offline