Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2011, 07:24   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik heb vragen gesteld. Hier, en vroeger op het KIJK-forum. En er komt alleen maar meer onzin uit. De aliens bestaan draad en de 9/11 complot draad samen bevatten zowat minder onzin dan jouw gemiddelde post hier. Ja, dat is hard om te zeggen, en ja,het is heel vervelend dat ik de tienduizendste ben die jou op deze manier aanspreekt, maar het is wel de waarheid. Jouw verhaal steunt niet op logica en niet op bewijs, wel op grootheidswaan. In mijn dromen red ik ook de wereld. Vergeet alleen niet je wekker te zetten.
Allemaal onzin dus zonder enige inhoudelijke kritiek.
En nergens enige uiting van kennis waarom het gaat.
Het algemene niveau van de moderne bijgelovige mens.
Misschien dat de Islam nog wel wat voor je is.
Veel succes ermee.
Citaat:
Hierbij roep ik de heilige krachten van de microwezens en de mini-microwezens op om jouw invloed op dit forum in te perken en te bundelen in een beperkt aantal draden.
De microwezentjes zullen je dan het tegendeel duidelijk maken.
Weg met de islam en het christendom (daar wordt al 2000 jaar over geleuterd zonder enig resultaat) en ook met alle moderne bijgeloof zoals Ufo's en dergelijke.
Wel alle ruimte voor de atoomtheorie om deze aarde te redden voor de toekomst in het heelal.
Citaat:
Hier kan jij alles vertellen over jezelf zodat het mooi bij elkaar staat en geïnteresseerden kunnen er binnenklikken en vragen stellen. En dan blijft de rest van het subforum hier gespaard. En als je ooit iets zinnigs toe te voegen hebt (dus niet "jullie zitten fout want ik ben god") aan een andere draad, doe het dan vooral. Maar op de huidige manier ben je vooral irritant.

Mods! Doe mij eens vier strafpunten, ik weet namelijk vrij zeker dat dit als te persoonlijk telt, maar ik moest het even kwijt.
Ik ben blij dat je zelf boete doet voor je eigen onzinnigheid.

Er is toch nog hoop voor je.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden