Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2011, 07:54   #40
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Een minimum aan kennis zou jou sieren, maar jij lult er soms maar op los, niet tegengehouden door je gebrek aan kennis over de zaken die je aanhaalt. En een volk een stempel toedienen vanwege een engelstalige benaming... tja, dan is onnozelaar nog zacht uitgedrukt.
Leer lezen, man. Ik druk nergens 'een stempel' op een volk, ik bekritiseer enkel de Vlaamse Regering. En ik vraag gewoon een minimum aan zelfkritiek, wat bij jou - gezien de doorsnee post van jou op dit forum - een woord is dat bij jou onbekend is. Jij leeft de laatste tijd bovendien zodanig op een wolk en en bent zodanig zot van glorie dat iedereen die jouw mening niet deelt en de Onfeilbaarheid van het Heilige Vlaanderen in twijfel durft trekken een nestbevuiler en een onnozelaar is. Doe gewoon verder zou ik zeggen. Met mensen als jou heeft de Vlaamse Beweging zelfs geen vijanden meer nodig, zeker wanneer je zaken als onderstaande begint te schrijven:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Hmm, nu is het weer papegaaien... maar nog steeds geen deftige repliek. En ja, voor sommigen is dat nog emancipatie, voor velen, zijn we de emancipatie al lang voorbij en eisen we gewoon onze rechten op, tot spijt van wie het benijd. Dat zulks pijn doet aan diegenen die zich verheven voelen boven ons, het krapuul dat alleen maar bestaat door als een parasiet te leven en die we langzaamaan aan het verwijderen zijn manueel en met pesticiden, daar lachen we eens dapper mee, zoals je veelvuldig op oa dit forum (maar ook op de talrijke fora en commentaren der kranten) kan lezen.

Laatst gewijzigd door SDG : 12 juni 2011 om 08:04.
SDG is offline