Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal
Een diskussie , eerst tussen enkele reporters van enkele kranten. Eric donckier zat daar als enige om de Vlamingen te verdedigen, de Morgen was ook aanwezig, maar dan weeral als Flament de service.
Daarna debat tussen enkele politieke kopstukken: één per partij. De vertegenwoordiger van de NVA was voor de meesten waarschijnlijk een nobele onbekende, en voor mij was het weeral een negatieve verrassing. Ik had gehoopt dat ze voor een keer iemand hadden gestuurd die de Franse taal echt machtig was, maar het lijkt wel of er in onze rangen zo niemand is te vinden. Toch niemand die men het waard vindt om onze belangen op de Franstalige zenders te behartigen. Ik zal duidelijk zelf eens moeten soliciteren voor dat jobke, want dat ze zich daar zo laten doen in een discussie vind ik ongelooflijk.
Ook deze liet zich weer door een waterval van leugens gewoon uit het veld slaan en vond waarschijnlijk geen woorden om het gelul duidelijk naar het leugenpaleis te verwijzen. Zo gaf hij onder meer géén reactie op het gezever dat er voor 15 miljard aan belangen wordt overgeheveld. Iedere Vlaming weet intussen dat dit een lachertje is, omdat ALLE beslissingsrecht federaal blijft, we enkel als uitbetaalbureau mogen fungeren (wat extra kosten meebrengt) en het een schijntje is in verhouding met het gevraagde.
Hier gaat nog over geklapt worden! Volgende week BBQ... het zal er warm worden.
|
Even corrigeren: Steven Samyn is van Het Laa(g)(t)ste Nieuws en de uitzending heet Mise au Point.