12 juni 2011, 16:07
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist
Het gaat er niet dat holebis geen goed ouders kunnen zijn, en ze zullen ook zeker geen slechte bedoelingen hebben .
Maar waarom zal je adoptie door holebikoppels prefereren, er schijnt volgens mij helemaal geen tekort te zijn aan hetero-ouders die kinderen willen adopteren? Het is gewoon niet de meest voorkomende situatie. Men hoeft de kinderen niet in een afwijkende situatie te duwen als dat niet nodig is, of wel soms?
Ik zeg dus niet dat adoptie door twee mannen of twee vrouwen compleet verboden moet worden, maar ik zie ook niet in waarom het nodig is indien er geen tekort is aan gezonde hetero-ouders? Volgens Paulus is de adoptie-aanvraag in Belgie veel langer geworden vergeleken met Frankrijk, omdat hij beweerd dat veel andere landen minder adoptiekinderen naar Belgie sturen omdat homo-adoptie legaal is. En als dat waar is vind ik dat zéker geen positief effect van legalisering van homo-adopotie.
Of anders kunt u wellicht een studie aantonen waarin wordt beweerd dat kinderen opgevoed door homo-ouders relatief gezien veel minder problemen hebben dan kinderen opgevoed door hetero-ouders. Dan wil ik mijn mening gerust aanpassen.
|
Volledig mee eens.
Paulus.
|
|
|