Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2011, 15:26   #181
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Als ik mij niet vergis, is Coucke zijn succes inderdaad zo gestart.
Maar Coucke bracht hetzelfde vitamine preparaat (onder andere naam) op de markt als het originele MAAR AAN DE HELFT VAN DE PRIJS.

Ik geloof dat het over Omnibionta ging.
Omnibionta is nog steeds populair in de algemene sportwereld, maar Coucke heeft hetzelfde (weet de naam nietmeer) maar 50% goedkoper.
Op vitaminen moet je toch steeds de volle pot betalen en daarom vind ik die Coucke niet zo slecht.
Het enige wat Coucke niet mag doen is een verwijzing maken naar een gelijkaardig concurerend product.
Laat hem maar doen - alles aan de 1/2 van de prijs. ( en dat is gemakkelijk te verwezenlijken - moet geen geld in onderzoek en pattenten steken en is zeker dat zijn product goed is)
tis allemaal mis dat je schrijft , ik zie er geen doen aan om dit hier op te kuisen

ten eerste zijn core was gewoon een UV20 kloon.
Dan is hij met een cosmetica stand gekomen, betaalbare schampoos, douchegels in de apotheek

en dan heeft hij een beursintroductie gedaan
dan heeft hij het geld van de beurs gebruikt om vanalles te kopen, zo allemaal prutsbedrijfkes die aan het modderen waren in de markt: Interphar, softwarebedrijven, magistrale grondstof bedrijven, acapharma, etc in elk geval zijn omzet verdubbelde zo elk jaar, moeilijk was dat niet voor hem hoor, gewoon aandelen verkopen die zo gezellig inflateerden, en dan bedrijfjes kopen die ondergewaardeerd waren of conservatief gevaleerd waren zeg maar koers winst 10, en opkopen met de beurswaarde van zijn aandelen die zeg maar koers winst 100 stond

toenheeft hij die pruts wat opgekuist.
hij heeft dan een samenwerking gedaan met EG (dus hij maakt geen bal generieken)

daarna is zijn omzet wat gekwakkeld, evenzo dus zijn beurskoers
Dan zag hij dat de apothekers geen goesting meer hadden om alles bij omega te kopen: software, labomateriaal, magistraal grondstoffen, zeg maar 5% van hun omzet, als hij nog eens een paar keer verdubbelt, heef thij een monopolie dus nee die lopen weg van het monopolie

dus hij splitst zijn boel op in arseus en omega, en heeft dus nog eens geld gekregen van de beurs voor een tak van zijn bedrijf.

Dus goed weten wat je koopt hé. ik denk dat de felste kant arseus is.

Laatst gewijzigd door brother paul : 13 juni 2011 om 15:33.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden