Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Ik denk dat je hoofddoek iets te hard spant om je hoofd, want het bloed bereikt duidelijk je hersens niet zo vlot meer. Daarom zal ik je nu even sparen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat mensen kledingvoorschriften uit vervlogen tijden en uit andere landen halsstarrig blijven dragen, en dat terwijl dit nergens in de Koran staat. Ik kan me toch niet herinneren dat die ouwe lul indertijd daar iets concreets over gezegd heeft.
En als jullie ruimdenkende mannen toch zo gek zijn van boerka's, dat ze er dan zelf één dragen.
|
De drank is naar je kop gestegen zo te lezen. Veeg liever het schuim van je bek en ga op straat gillen. Vanachter je miezerig pc'tje is gillen en brullen toch oh zo gemakkelijk.
Discussies voeren met iemand die denkt dat de zon uit zn kont schijnt en liever op de vrouw speelt hebben geen zin.
U weet niet wie ik ben dus het siert u niet dat u mij persoonlijk aanvalt op mijn (ongekend) uiterlijk. Bij mijn weten heb ik hier al meermaals geschreven dat ik zelf geen fan ben van de boerka. Ga liever met die vrouwen spreken die ervoor kiezen een boerka te dragen ipv je te gedragen als een forumridder. Belachelijk. Heb je een boodschap voor de mannen, dan zeg je dat maar tegen hen. Maar daar bezit u de ballen niet voor waarschijnlijk. U gilt liever op een forum.
U probeert uzelf hieruit te lullen maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gelezen. Maar laat het maar zo. Wij zijn uitgesproken.