Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
hij zei idd iets zoals : door het blok hebben veel oudere marokkanen schrik en die nemen dan zaken mee om in Marokko een tweede verblijf in te richten . hij antwoordde op de vraag ; er zaten niet alleen cadeaus bij, maar ook een tv en een kleine ijskast ,dat zijn toch geen cadeaus ahidar ?
Dat iemand stelt dat hij beweert dat het blok verantwoordelijk is voor het busongeval , lijkt me dan ook vreemd.
Dat er zelfs iemand zegt dat hij dat LETTERLIJK gezegd zou hebben , is nog vreemder..
|
Ik vraag mij af of ze in Marokko nog geen tv en ijskasten hebben.
Aangezien het teveel aan bagage onrechtstreeks het ongeval veroorzaakte en het blok er oorzaak van is dat ze teveel bagage moeten meenemen, is het blok onrechtstreeks verantwoordelijk voor het ongeval.
Leg anders eens uit waarom hij er het blok bij betrok.
Beter was het wellicht om die mensen er op te wijzen dat er ook zoiets als vrachtwagens bestaat en dat bussen voor personenvervoer bestemd zijn.
|
Dat de Marokkanen al die rommel naar ginder slepen gebeurt uit puur snobisme. Marokkaanse vrienden hebben me verteld dat hun familie ginder geen producten en toestellen willen kopen van een bepaald Europees merk, als ze die bepaalde producten of toestellen ook rechtstreeks uit Europa zelf kunnen betrekken... Dan heeft dat voor hen blijkbaar meer statuswaarde, ook al gaat het om een identieke radio of TV die made in Taiwan naar Marokko of naar Europa verscheept werd...