Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2004, 22:08   #10
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Pascal L , de wandelende propagandapamflet
Correctie, mijn beste Max, het is het wandelende propagandapamflet ...
Och hoe schattig , nu is em fier : een taalfout ! Het is altijd een compliment als iemand een taalfout aanhaalt om de inhoud aan te vallen.

Trouwens , ik kom uit Antwerpen , ik spreek geen Nederlands en lidwoorden laten mij koud. Maar als je toch wilt neuken (met mieren) , dan heb ik er een paar voor u als verdediger van het mooi Nederlands:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L
Correctie, mijn beste Max, het is het wandelende propagandapamflet ...
Dan wordt dat wel wandelend zonder e volgens mij maar kom , kan verkeerd zijn.

Citaat:
Neem bvb. de respectabele reisgids GOFRANCE: France for visitors, die bezoekers voorbereid op hun 1e reis naar frankrijk en de toeristen waarschuwt dat ze zullen geconfronteerd worden met de vuilheid, en bijgevolg de ongewassen lichaamsstank, van de Fransen:
Dt fout! Een reisgids die voorbereidt.

Citaat:
Volgens mij zoekt gij zelfs naar een verklaring die de VS de schuld kan geven als gij diaree hebt
Spelling jongeman : di·ar·ree

Citaat:
Nee inderdaad ... de hele Arabische wereld heeft nog nooit democratische verkiezingen gezien ... Maar waarschijnlijk komt het er in Januari wel van, wedden dat ge verbaasd zult staan kijken dat ook een Arabisch land een modern democratisch systeem kan hebben ... en wie weet, misschien kan er zelfs nog andere maatschappelijke vooruitgang komen als de Arabieren nu eens eindelijk hun mond willen opentrekken en de onthoofders en andere terroristen veroordelen ... [maar misschien is dat wel teveel gevraagd, we zullen maar gewoon beginnen met verkiezingen]
Leestekens jongeheer! ... ... ... ... ...

Citaat:
100% met akkoord ... en bovendien, al eens in de zomer de Parijse metro genomen (?), mogen de fransen zich ook wel iets vaker wassen of deo gebruiken, de stinkerds
100% mee akkoord en hou toch eens op met die ...

Citaat:
En dan heb ik het nog niet over de persoonlijke hygiene van onze meest belachelijke buurman
hygiëne

Citaat:
Meer accuraat is misschien ... ze hebben het voor u, en andere Europeanen, op korte termijn gevaarlijker gemaakt. Voor vele anderen is er terug hoop door de ondermijning van tyrannien en strijd tegen het terrorisme.
Tirannie wordt met een I geschreven.

En we kunnen nog even verder gaan. Voor je jezelf belachelijk maakt met iemand anders taalfouten aan te duiden , zorg ervoor dat je zelf niet kan betrapt worden
Max is offline   Met citaat antwoorden