Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik kan begrijpen dat wat ik schreef compleet niet in je kraam past en het WCS antwoord is dat ik had kunnen geven. Het als repliek afdoen als een duidelijk onbegrip van je opponent is erg zwak.
Had het dan nog liever genegeerd, zoals je met die andere post van me deed.
|
Euh, nee. Ik schreef dat dat aan het beleid lag, waarna jij dan ineens maar invulde waar ik vond dat het beleid gefaald had. Dat mag, maar je interpretatie klopte langs geen kanten. Het beleid had (en dat is nog steeds zo) veel repressiever moeten optreden tegen uitwassen. Overigens niet alleen bij allochtonen, maar ook bij autochtonen voor bepaalde misdrijven. Maar ik begrijp dat dat dan weer niet past in je beeld van mij. Ik heb dat hier nochtans al een paar keer geschreven.
Citaat:
Die examens heb ik al lang gehad en daar ben ik met glans op geslaagd, moest dat er voor u toe doen. Dankjewel.
|
Mooi zo.
Citaat:
Weeral mijn beperkt begripsvermogen wat zich met de zaak moeit. Ach ach ... het zal dan wel zeker. Steve M heeft het immers gezegd. Toevallig wel net op een moment dat hij in nauwe schoentjes wordt gedreven.
Tiens? Zou er een verband zijn?
|
Nauwe schoentjes dan nog wel. Wij praten echt wel een beetje langs elkaar blijkbaar.
Citaat:
Btw, als jij geen problemen had met je begripsvermogen wist je dat er geen sprake was van voorkruipen, maar van het eigen lichaam bruut gebruiken om een mensenmassa (die binnenkwam) aan de kant te duwen. Een mensenmassa waarbij een blinde voorop ging en net zijn busabonnement wilde laten zien, maar door de haast van de Afrikaanse vrouw kreeg hij dus een harde klap en werd hij naar buiten geduwd, net als alle mensen achter hem. 
Een bushalte verder liep ze overigens nog. Bleek dat ze gewoon met geweld en superveel haast een eerdere halte was afgestapt om niet te hoeven wachten bij het drukke kruispunt.
|
Het blijft een compleet irrelevante anekdote. En zeker voor iemand die om de haverklap anderen ervan beticht dat ze "de realiteit" niet kennen.
Citaat:
Ik hoop dat ik u niet moet gaan uitleggen dat het zien van zulke schrijnende taferelen mensen wel eens ècht racistisch zou kunnen maken.
Doch denk ik dat iedereen op de bus voldoende intelligent was om te beseffen dat het niets met haar huidskleur te maken had, maar allicht alles met haar cultuur in haar voormalige land, die allicht "vechten of verzuipen" moet zijn geweest...
|
Ja, dat zal het zijn. Ondenkbaar dat het gewoon om iemand zonder manieren gaat.