Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Tja, deze topic maakt vooral duidelijk hoe hypocriet het Blok is als ze slogans lanceert als "eigen volk eerst" of als ze het hebben over "respect". Moest het aan de Blokkers op dit forum liggen, zouden die 'schurftige vlooizakken' wellicht mee op een C130 gezet worden zodat ze alleszins hun mening niet meer zouden kunnen uiten.
Verder vind ik het wel grappig dat de Blokbusters hier afgedaan worden als langsharig werkschuw tuig met rasta's,... Bij mij passen die veralgemeningen alvast langs geen kanten. Als kortharige werkende, zou ik wellicht direct aangenomen worden door Herr Flick? Of zou hij het moeilijk hebben met mijn mening?
Whoisy, LSP organiseerde niets in Sint-Niklaas. We namen enkel deel aan die actie en ondersteunden het. De organisatoren waren enkele scholieren die geen lid zijn van Blokbuster of LSP.
|
Zolang gij die mening nie ventileert op de werkplek heb ik daar niks op tegen, ik doe dat zelf ook niet.
Maar jij als advocaat zult toch ook wel begrijpen, dat ge naar klanten toe, of als ge interne service geeft, u ge daar naar moet aanpassen, voor mijn part loopte in uwe privé in uwen blooten rond, overdekt met 100 tatoeages en 25 piercings, maar nie op uw werkplek.
Dat heeft niks met overdraagzaamheid te maken, maar jobs waar ge in contact komt met mensen vragen dat nu eenmaal.