Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2011, 18:04   #646
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
@machiavelli
Laat ons wellesnietes overslaan
gezegd is wat gezegd moest
Prima.

Citaat:
raar dat je je wel zelf op het forumreglement beroept
maar zich beroepen op de wet mag niet
Natuurlijk mag je je wel op de wet beroepen, ik heb nergens beweerd dat dat niet zo zou zijn. Maar je kunt je pas op de wet beroepen als er sprake is van een overtreding op die wet, en die overtreding is er m.i. niet, in geen enkele van de aangehaalde voorbeelden in de openingspost.

Citaat:
Het zal onvermijdelijk meer gaan voorkomen dat al verbannen of nog niet verbannen leden
de aandacht van CGKR op Politics gaan trekken als het zo doorgaat
Want?

Citaat:
Leuk is het niet, maar beter is het, de duidelijkste excessen preventief te wieden. Zoals ik al zei, is er nu ook al zelfcensuur.
Zelfcensuur uit angst om de wet te overtreden vind ik maar niets. Ik zou het laf vinden als mensen zichzelf daardoor (laten) muilkorven.

Citaat:
Ikzelf blijf weg uit door mij als racistisch ervaren draden, zeg ik er maar bij voor alle duidelijkheid.
Juist, je zegt het zelf al, door jou als racistisch ervaren. Iemand anders ervaart dat misschien helemaal niet als racistisch, en weer anderen, zoals bijvoorbeeld Wisord/Jurgen/etc., vinden zowat alles wat niet met hun visie strookt al snel racistisch, waarmee ik maar wil zeggen dat racisme een zeer subjectief begrip is, net zoals "belediging" ook al zo'n subjectief begrip is.