Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2011, 18:31   #655
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Laat ons dan verder gaan en de problemen ook niet buiten proportie op te blazen.

Kijk, ik gebruik dat woord niet licht.
Indien bv iemand elke misdaad uit de krant, ook deze gepleegd door autochtonen aangrijpt om racistische propaganda te spuien, en dit op een onbeschofte en kinderachtige manier, dan vindt ik die persoon een racist plein sang.
En indien die persoon de vrijheid tot meningsuiting promoot, dan maak ik daar ook dankbaar gebruik van.

Het moet inderdaad van twee kanten komen.
Zij moeten zich aanpassen aan ons en wij moeten ons aan hen aanpassen.
We gaan nu eenmaal naar een multiculturele samenleving, dus een andere keuze hebben we niet.

Ik ben voor het streng aanpakken van de misdaad, ongeacht of de misdadiger mohamed of anneke noemt.

Ik ben voor het streng aanpakken van misbruiken in de sociale zekerheid, voor mij moet iedereen werken voor zijn kost, laat de werklozen desnoods de straat vegen een paar uur per week. Zo niet -> geen geld.
Ook hier ongeacht of de profiteur Czcibor of jef noemt.

Ik ben voor meer blauw op straat om ook de kleine criminaliteit aan te pakken die nu straffeloos gebeurd. Schrijf iedereen maar op de bon, ongeacht of het Jezus of Ann-Marie Vandebollewinkel is die sluikstort.
Hier kan ik mij in vinden.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden