Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2011, 21:59   #779
Arouet
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
I&I wordt op den duur heel saai. En ik kan dus goed begrijpen dat uw zin afneemt als je in die draden gaat snuffelen. Ik denk niet dat jij de enige bent die het zo ervaart. I&I is meer een hoekje waar topics geopend worden met als doel racisme en haat te spuien heb ik vaak het gevoel.

Ik denk dat degene die een klacht heeft ingediend (Jurgen C/D) meer doelde op het racisme in dat integratie hoekje. Als ik je een raad mag geven, ik zou misschien wat meer in die draden lezen en dan zul je zien dat Jurgen duidelijk een punt maakt (naar mijn bescheiden mening). Hetgeen in de I&I draden wordt gezeverd is geen goede reclame voor jouw forum, verre van zelfs.

Wat dat optreden betreft van de moderators; Ik weet dat die optreden. De laatste tijd vele minder trouwens dan voorheen maar ze mogen gerust wat meer optreden in de integratiedraden.
Dat zou inderdaad misschien een oplossing kunnen zijn om het potentieel dat, dat subforum wel heeft terug te benutten. Het probleem is echter dat er overtredingen moeten worden gemaakt tegen het forum reglement voor men kan optreden. En aangezien veel posts vaak wel totaal wansmakelijk en belachelijk simplistisch zijn kan je hen niet om die reden bestraffen. Misschien zou het een oplossing zijn als er topics over integratie worden geopend in 1 van de besloten subfora zodat je er op die manier over kunt zorgen dat er terug serieus gedebatteerd wordt.
Arouet is offline   Met citaat antwoorden