Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
U hoeft mij niet te geloven. U mag me zelfs beschuldigen. Van mij mag u zelfs beweren dat ik Jurgen ben. Zolang ik maar weet dat ik buiten dit forum nog een leven heb en mn tijd nooit zou verdoen aan het indienen van klachten omwille van enkelingen die -ocharme- totaal geen besef hebben van hetgeen ze neerschrijven.
Het heeft zelfs lang geduurd voor u mij beschuldigt. Dat parcours kennen we ondertussen al. Ofwel heeft wisord het gedaan ofwel artisjok ofwel filosoof ofwel ik ofwel quasiX. En zo kunnen we even doorgaan. Maar bewijs maar eens dat ik of die anderen ervoor iets tussen zitten. Of beter: laat de moderatie het maar bewijzen. Ik weet van mezelf dat ik hier niks mee te maken heb, wat een ander van mij denkt kan me eerlijk gezegd gestolen worden. En als ik gebannen zou worden omwille van deze leugen dan zou ik dat jammer vinden. Zeker omwille van het feit dat ik deze keer onschuldig ben.
|
Leugen 1045 : je hebt demper bedreigd met een klacht voor racisme( , je pronkt met je kennis/relaties met het 'centrum' en nu ineens heb je andere zaken te doen..
Jurgen/Wisord hebben vandaag al een dozijn dubbelnicks versleten waarin ze zich steevast willen voordoen als een 'neutraal' persoon..Leugens en nog eens leugens..iets anders zie je niet meer..