Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2004, 16:30   #10
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Het is genoeg geweest, ik heb er echt genoeg van en ik denk dat er meer mensen genoeg van hebben. Het is de onverzettelijke, fanatieke en barbaarse moslimcultuur die hier bij ons het extremisme aanwakkert, niet andersom. Het westen begint te reageren, en nu zijn wij het weer die het moslimextremisme aanwakkeren??? We moeten der nu wat aan doen om niet in donkere tijden terecht te komen. Respect voor andere culturen, ja, maar niet plooien voor iets wat barbaars, dictatoriaal, achterlijk en zelf destructief is.

Ik ben akkoord met jou dat we de VS en onszelf mogen bekritiseren, en dat daar reden toe is. Maar doe het aub ook naar de andere kant van het spectrum, want daar is minstens evenveel reden voor !! MINSTENS.
akkoord, straddle, maar onze instellingen en organisaties staan open voor kritiek (alhoewel) en hangen af van democratisch verkozen politici die gemeenschapsgeld op een transparante manier verdelen.
Yep, ge-copy-paste van Verhofstad zijne site

Realiteit in de meeste landen in het Midden-Oosten is toch een klein beetje anders.
Zij houden zich dus aan andere standaards, moeten wij daarom die van ons aanpassen?

soit, dat artikel doet me denken aan de vele, vele hartpatiënten die in Zuid-Afrika opgepakt werde tijdens de apartheid of aan de eigenaardige trappen ginds waar alleen zwarten van af totteren...