Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
1)Wisord somt het lijst op waar volgens hem racisme in voorkomt en eist actie, hij laat zelfs uitschijnen dat zoiets reden genoeg is voor een veroordeling.
2)Wisord heeft een overleg met de forumbeheerders afgewezen en eist de gevraagde aanpassingen op straffe van een klacht..
3)Conform het forumreglement krijgt Wisord een permaban
4)Iets later komen er mails binnen waarin een zekere jurgen verklaart van klacht ingediend te hebben tegen racisme uitlatingen op dit forum..hij geeft exact dezelfde lijst inclusief taalfouten..maar doet wel zijn best om zich speciaal te identificeren als een niet-lid...
5)De heer Jurgen is dus te lui of te lomp om de klachten van iemand anders eerst even te overlopen en te zinsbouw te corrigeren of de lijst aan te passen aan zijn persoonlijke overtuiging
5)Ofwel is de heer Jurgen een stroman ofwel zijn beide dezelfde personen
5bis) Een tiental dubbelnicks nemen het duidelijk op voor beide personen, aangezien Jurgen een niet-lid is zijn die nicks van Wisord..de bans van een dozijn nicks bewijst dat.
6) Er wordt na 2 dagen commentaar gegeven door iemand die de draad niet heeft gelezen maar wel de persoon Wisord en het Centrum buitengewoon goed lijkt te kennen en blijikbaar al op de hoogte was dat een anti-racisme klacht nog maar een kwestie van tijd was..wat impliceerd dat in een PM sfeer deze optie onderling al werd besproken..
7)Trek uw eigen conclusies maar...ik geloof geen reet van de theorie over de onafhankelijke klachten van een niet-lid..
|
Correctie.
Wisord opent een draad met de vraag (en ik citeer):
"Geachte moderatie graag had ik wat uitleg gekregen..., is het toegelaten om op te roepen tot geweld en daarnaast zuiver racistische zever te posten?"
En geeft daarbij een lijst voorbeelden.
Is dat "eist actie, hij laat zelfs uitschijnen dat zoiets reden genoeg is voor een veroordeling."
Is de rest ook uit je fantasie ontsproten, of heb je bewijzen?